halva veckan gjord

Ja ni gott folk, halva veckan är ju redan gjort nu eftersom man är ledig på Fredag. Skönt!!
Idag har det nog vart den lugnaste dagen sen ja började bort på Sykes, plus att Lina inte va där idag. Men jag och Linn klara oss allt bra ändå. Käka lite mat, lasagne blev det idag, mammas hemmagjorde dock : ) Mumms, men så fick jag en lök bit i munnen och tugga som aldrig förr just i den minuten så jag höll på att spy där i matsalen. Men tillslut fick ja svälja allt helt och dricka mycke, mycka vatten, sen fick Linn resten av maten. Blää, aldirg mer lasagne känns det som just nu.. Jag äter inte lök, det är absolut det västa jag vet.
En lugn eftermiddag, min supervisor sa att vi har "träning" i morgon kväll, så imorgon blir det en hel dag på Sykes. först 8.00-17.00 och senda ett pass mellan 18.00-21.00 Som Lina hade sagt -Haaaaaaaaallelujjjaaa.. För fan alltså. Men vi tar nog Torsdag off i sånna fall : ) Orka komma hem så sent och laga mat, duscha och allt annat som man inte ens hinner när vi är hemma i vanlig tid.. Så det får nog bli sovmorgon på Torsdag. Now we talking Halleluja moment !

Har precis städat lite, faaan. När ja blir lite lite rikare ska ja allt införskaffa mej en hemmafru eller va det heter, ett hembiträde? : ) Och en nanny till mina kommande barn! Ja ska int lyfta ett finger för mycket..
Undra om du kom iväg på cirkus Jonas? Haha, min buddy Jonas ville ha mej på cirkus här i Åmål idag : ) Men ja tacka tyvärr nej.. En annan gång kankse!  Haha, och ja som älskar cikusar : )





Sorry Jonte !

Nu ska Henrik iväg till garaget, pappa skulle dit å greja lite me han tror ja : )
Roligt att min pappa tycker bättre om Henrik än mej typ ! Hahaha, ne så illa är det nog inte, han älskar nog mej mest!
Så då ska ja passa på att ta mej en spring runda i skogen här ute. Orkar jag? Hmm, ja såklart ja klarar av det... Åååh så jobbigt allt blev, jag som bara vill lägga mej i soffan åch mysa ner och somna !

Hmm, hur gör vi i morogn tro? Min bil kan ja inte köra me så långt eftersom topplockspackningen är sönder?? Tror ja, plus att blinkerserna funkar ju heller inte.. Hmm, men vi får väl ta bussen och skiter i att stanna kvar på kvällen.. Orka sitta där borta hela dagen..

Nej, nu får ja tillbaka till städningen så Henke blir glad på mej.
Älskar han.
Kysss     ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ne det gjorde ja inte :(... Bra att du hatar lök iaf för det gör jag med.. hatar även lökar...

2009-04-07 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0