Heeey !





Jag håller på att tvätta för full som ni ser, alla sofföverdrag, ojojojj det behövdes. Va ganska mycket lort där under : ) Men det är inget som man hinner med på vardagar när man inte har någon tid till det. Så det är nog bara bra att jag är hemma idag.
Idag va det inte så mycket kläder som skulle tvättas, eller det blir ju iaf 3 eller 4 tvättar, men känns mindre än vanligt iaf!

Nu ska jag snart ner till tvättstugan igen, sen efter det vet jag inte om jag ska ut och springa, orkar jag? Eller om jag sätter mej framför tvn och käkar frukost.. Hmm, eller vara lite hurtig och senda frukost? Hmm, ska kankse ta en promenad bara i skogen.. Svårt att välja, eller mera om man orkar  : )
Har ju lite planer för dagen också, fika, ut och gå, jogga lite osv!
Men jag skriver mera sedan vettni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0