KARLSTAD FÖR 2a DAGEN

Åkte till Karlstad idag igen :  ) Fats idag åkte allt Henrik med mej.
Fick med mej lite saker hem idag. Allt blav under 1000en lappen iaf, jag fattar inte hur jag gör när jag shoppar nu för tiden för jag får med mej massa saker hem fast det kostar inget. Lyckas alltid hitta saker på rean eller så är det så billigt. Tänkte köpa mej att par skor för 700 eller 800, men skippa faktikst dom, det kommer ju hem ett par från nelly vilken dag som helst så.

Här kommer bilder på mina köp!



Från vänster. Svart kort tub klänning från Hm 149:- , blå kort kläning Gina Tricot 49:- ,deo, leggings, eyeliner och solbrillor hm 180:- , svart väska 179:- , svarta 3/4 byxor att träna i Stadium 129:- och en orange/rosa kjol Gina Tricot 49 :-
Bilden är lite dålig.










Henke fick köpa sej ett par nya skor så han slipper gå i hans gamla sletna skor : )

Jaa som ni ser blev det allt en del. Och billigt va det också, plus att jag hade 100:- rabatt på Hm, så där tjäna jag på mitt köp ! Nu ska jag ut och gå en promenad har jag tänkt mej. Sen hem och kolla på Gossip Girl och alla bra program som går på Söndagar.

Har ni haft en bra dag?

Uppdaterar mer efter promenad!





 


Kommentarer
Postat av: Danni

aha det visste ja inte :) hehe! skulle du vilja va med på min bloglovin? skulle bli jätte glad isf, kramar

2009-04-26 @ 19:02:16
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0