kväll igen !

Dagarna bara rullar förbi tycker jag. Härligt så det äntligen blir sommar någon gång ! Weei, va jag längtar efter sommaren. Sol, bad, fika, fest, grillning, kusten, bikini, solnedgångar, stränder you name it. Hur underbart är det inte. Hoppas man inte har fått sej något jobb heller så man har hela sommaren ledig. Man kankse ska satsa på att bli lärare ? Har inte dom sommar lov? Mmm, ska nog bli matte lärare, eftersom jag va ganska grym på matte, eller vad säger du Millisen?!! : )
Härligt att allt är tvättat nu. Allt är inte helt tort så det ligger kvar i påsarna än, men det brukar torka under natten, orkar inte ta upp det.
Har vart borta hos Jonten idag, jag och Milla, va ute och gick en sväng till stan och tillbaka, satt och snacka skit och planera lite kryssningar. Sen åkte jag och hämtade lilla Linan så skulle vi åka en sväng på stan, men till slut råka jag trycka bort kopplingen, så den bara försvann typ, fastan långt upp, så då sluta ju den bilen att funka.. SKRÄLL, nu får den ner i åmåls ån : ) Har inte några pengar nu heller så jag kan ju inte laga den, eller Henrik kan inte laga den!
Imorgon kommer Linn in till stan så ska vi köpa lite fika och gå ut och sätta oss i solen någon stans och mysa. Lina & Milla kankse joinar oss?! Hoppas det blir bra väder iaf, har ju bara vart fint halva dagen idag, men den bättre halvan iaf.
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyssssssssss ; )

Nu ska jag lägga mej i soffan, sedan hoppa i duschen för andra gången idag, sen sen den efterlängtade sängen !
Så ni får ha en underbar kväll, och lämna gärna en kommentar babys : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0