LAST EPISODE , FOR TODAY

Hejsan, allt bra med er ikväll?

Blir nog sista uppdateringen för mej idag.
Har nästan nyss kommit hem från en springrunda i skogen här bortom mej : ) Va väldigt skönt att komma ut, trodde inte att jag skulle orka, för det blev lite senare än planerat och att när jag sola så svettades jag som en gris så hade sådan jävla huvud värk. Men va gör man inte för
Beach 09 girls? ; ) Så nu väntar jag bara på att Henrik ska komma hem så vi kan hoppa i duschen ( badkaret ) och duscha !! Ska bli skönt som bara den. Jag stinker solarium blandat med svett : ) Mummms, not! Bara jag som tycker att solarielukten luktar gott? Tror det..
Sista dag för mej och Lina på Sykes imorgon !!!! Fan va det ska bli underbart. På Sykes finns det sånna här kaffe automater i matrummen, sånna som gör fakke, te, latte, cappucino, nyponsoppa osv, iaf så är det så att när man slutar på Sykes har den personen med sej någonting att bjuda alla på tex godis, dricka, kakor etc och mailar till alla så man får gå dit och ta under dagens gång. Så jag sa till Lina förut, för hon vill verkligen bjuda på nånting men inte jag.

M- Jag har en idee
L- Jaha.. ?
M- Vi kan ju bjuda på en sak
L- Mm, vadå?
M- Vi skickar mail till alla " Hej, våran sista dag idag, så vi tänkte bjuda på lite kaffe, automaterna är ute i matsalarna"

Smart va? ; ) Hahaha, snål ska man vara, eller hur Agneta! (millas mamma)
Ajja, så kul kankse det inte var men, när jag kom på ideen tyckte jag att jag va väldigt smart får jag lov att säga!
Lina har btw sovit på jobbet hela dagen idag typ, hon har iaf sovit mer än vad hon har vart vaken !  Hahah, så lite va de tatt göra idag.
Undra vart Linn har tagit vägen, har inte pratat med henne sen helgen : ( Börjar bli lite orolig nu... Hon har inte på telefonen heller,. Får ringa till hennes mamma kanske och höra..





Nu till mina saker som jag har beställt från Hm, dom kom idag. Inte så roligt men.. En bikini, läppglans och örhängen.





Va ju rea på bikinin när jag beställde så kosta ju bara 40 :- för hela tror jag, sen krims-kramset är ju lika billigt det så detta blev ingen dyr faktura för Böna inte !!






Nu kom herrn hem så det är bara att slänga av sej kläderna och hoppa i duschen nu då, sen ner till tvättstugan och hämta all tvätt. Blev ju bara 4 tvättar denna gången så det var inte så farligt som det brukar bli  : )

Raka benen ska jag göra nu också, sen fixa naglarna om jag hinner : ) Fick ju iaf bort det lila/bruna i morse, men är typ helt lila runt hela naglarna... Så får fila bort det och sen måla på en ljus brun färg. Ska bli så himla fint så, nu när dom har växt på sej och är ganska långa. Man kan ju rivas med dom iaf ; )
Oj, vilket långt inlägg det blev nu då. Va ju meningen att jag bara skulle skriva ett Godnattmeddelande, men fick bli lite mer än så !




Ha en bra natt, sista jobbdagen i morgon : )     Godnatt






Kommentarer
Postat av: camilla karlsson

du har köpt samma örhängen som jag ! det fyra packet :)

2009-04-30 @ 08:51:33
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0