OFF TO WORK BABES

Jag har precis fått på mej alla kläder, sminkat mej, även till och med plattat mitt hår idag och och och fått i lite spray och nån annan göjs i håret som ska va bra när man har plattat det som jag köpte för ett bra tag sen. Haha : ) Är inte så insatt i detta med hårvåd/produkter.

Nu ska jag gå och väcka min pojkvän som ligger och sover, även göra baugetter till oss. Mums. SKinka och sallad, thats good. Har ju inget smör hemma så Henrik får bli utan det, men han åt det så igår och han klaga inte : ) Eftersom jag inte tål smör och vi äter aldrig smörgås hemma så det kankse är nånting som man skulle börja göra och införskaffa lite smör? Vi bruka ju ha dom där pytte små men blev ju att man bara fick slänga : ( Hmm, får se med detta med att köpa smör.. Sak samma ^^

Sista veckan vi gör nu, vi slutar ju 31 April och det är om en vacka precis det : ) Ska bli så underbart skönt. Hoppas bara att jag får nåt annat jobb, har sökt massor. Ingen som har hört av sej än men det kommer väl när alla "sista ansökningsdagen" har gått ut antar jag..

Nu får jag nog sätta fart med att väcka Henrik, göra smörgåsar och borsta tänderna, ska ju gå om ca 10 minuter. Oj nu kan jag säga att jag blev lite stressad hörrni.. OJojoj..
Ha en underbar dag, hoppas det blir varmt och skönt idag också ! Ser att fröken sol tittar fram redan nu så vi kan ju alltid hoppas på en super dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0