SNART LÄGGDAGS!

Godkväll !
allt bra?






Desperate housewifes har jag nyss kollat på, ursch så bra det är ! 
Före det så var jag och Jonas G ute och gick en sväng, va förbi hans nya hus och kikade, men bara utanför för han hade inte nycklarna med sej. Men det va ett väldigt fint hus iaf. 
Nu är det lite saker jag ska göra.


♦ Fylla på Linas mp3 med lite låtar.

♦ Lägga in/ta bort låtar på mitt usb minne till bilen.

♦ Betala räkningar.

♦ Ta bort mitt nagelack och slänga på nytt fräscht.







Jaa hörrni, det är det som ska göras under resten utav kvällen. Gjorde ju mat igår så det räkte tills imorgon också. Jag gjorde alltså 4 portioner, för jag gjorde till Lina med : ) Storkok här i min lilla lilla kokvrå sörrni ^^
Får se om jag kankse duschar i morgon eftersom jag och Lina tar min bil till jobbet för hennes buss kort gick ut idag så det blir lite onödigt att betala det i 2 dagar, då är det billigare att åka bil..

Okej, men nu ska jag få det där gjort som jag skrev. Annars kommer jag aldrig i säng.

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej håller med :)

detsamma!

2009-04-28 @ 22:36:28
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej

2009-04-28 @ 22:37:56
Postat av: camilla karlsson

menade såklart valborg! inte lördagen :)

2009-04-28 @ 23:35:07
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0