THE SUN IS RISING

GODMORGON




Det finns väl ett ordsprk som heter så, eller att man säger så?!!
Idag ser det ut som om det blir en fin dag, solen tittar redan fram lite : ) Mums, det gillar vi.. Det är nog bara för jag och Lina går sista dagen, solen lyser för oss!!   




Har vart uppe en halv timme nu, har grejat runt lite. Sminkat mej, fått på mej kläder ( ingen beslutångest idag ), platta håret m.m  Sen när jag kommer hem så hoppas jag nog in i duschen och tvättar kroppen bara.
Blir nog utgång ikväll iaf : ) Pållen triggar mej, plus att hon köpt biljett till mej också, så får offra mej tydligen ( haha, offra sej heter det jag ) Men det kan bli himla kul faktiskt. Träffa Pållen igår och dom skulle nog redan va i gasen när jag kom hem från jobbet sa hon, haha, halv sex ! SOm hon sa " Det går inte att jämföra med en raketfylla på Hc" Så sant så!

Nu ska jag ringa Lina, antar att hon sover. Men vi ska ta bilen idag igen och hoppas på att vi kan få jobba över lunchen och sluta tidigare idag också..

Så allesammans, Ha en super bra dag !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0