update ^

Sitter och kollar på Desperate Housewife just nu, lite ledsamt avsnitt idag : ( Men väldigt väldigt bra tycker jag.
Men känner allt igen sej i personerna som är med där. Precis som en annan och ens kompisar typ.



Haha, man undrar allt vem man skulle jämföra sej med. Edie eller Gabrielle tror ja : ) Hahaha, klockrena !

Köpte mej en bok btw igår på Konsum, jag vill ju läsa böcker egentliegn men det är ju så fruktansvärt tråkigt. Men nu köpte jag mej Nichole Richies bok, hon är ju så jävla snygg och het så boken måste va bra. Ska allt börja läsa imorgon om jag är hemma från jobbet, och kolla om den lever upp till mina förväntnigar.



Där har ni hötttien, hon och Victoria Becham....  Oowowoowow mums va heta dom är. Lätt snyggats i världen- Tänk att se ut som dom.. Mm, då hade nog livet vart enklare iaf!

Nu får jag tillbaka till tvn, är ju inte slut än på länge!
Skriver kankse sen, annars i morgon!  Sov så gott sötisar!

Nattieee Natti !        ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0