grejar ^




Sitter och grejar me lite bilder nu, hittar massa saker som man kan göra ju : )
Ska precis börja me mat till Henrik, han ska få hamburgare när han kommer hem, ja käka ju frukost för en stund sen så jag får ingen mat idag : ) Eller inte än iaf.. Får äta sen när Henrik kommer hem från jobebt kankse.. Jag och Millisen kankse kan laga nåt sen, köttfärssås och spagetti som vanligt?!! Haha, vilken fantasi vi har när det kommer till mat.

Alla 7 tvättar är iaf klara nu, fast som är i torkrummet. Kommer bli himla jobbigt att bära upp allt detta sen före halv 2. Men jag komme få gå i omgångar.. Ojoj, jobbigt.. Men jag får ju lite motion och styrketräning på köpet så  : )
Ska ut och gå med Jonas också, Milla kankse är klar så hon kan följa me hon med! Ska få iväg ett mess till henne snart så..
Nu får ja nog sätta igång me maten så den ståt på bordet när herrn kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0