yes











Sådär, det blev inte så mycket bilder igår. Antar att Camilla, Jonas och Flipper tog mera.. Hoppas Milla slänger in lite bilder idag så jag kan gå in och kolla..
Fan vilket väder vi har här i Åmål idag : ) I love it.. Så det får nog bli att gå ut en sväng till, nån som vill med?
Får vänta tills Limpan kommer hem så kan hon hänga me!

Varför blir man så himla party sugen? Hmm, men ska allt försöka hålla mej nykter tills i morgon! Då får jag och Lina ut på äventyr ! Hahaha. Hur gööt hade det inte vart att sitta utomhus och grilla idag? Hmm, underbart  ? ! !
Ska bort till Henriks kusin sen, ska träffa Madde, dom ska ju ha barn snart. I Juni eller Juli, och har inte träffat henne på ett halv år säkert!

Jag får väl gå till garaget och kolla hur det går me min bil. Om den kommer bli klar idag.. Hope soooo, så jag kan dra ut en sväng på stan. Måste få in musik på USB minnet som kom hem på posten igår. Hmm, ag som är så teknisk kommer nog klara det galant att få in musik där ! Haha, inte..
Jag och Lina har sagt upp oss från Sykes nu också, skönt att komma därifrån, Började utbildningen igår, så vi ska bli supportrar och jag, Lina & Linn satt ju som 3 idioter och fatta nada.. Verkligen ingeting. Så det får bli att lämna det stället. Går hellre hemma utan pengar än vara kvar där.. Men jag ska allt fixa mej sommarjobb, har sökt massor i Strömstad osv, hade ju vart helt sjukt kul att va där under sommaren och jobba : )

Oj, tänkte ju bara slänga in bilderna och sedan skriva ikväll men det blev allt lite ändå.
Lina kommer nog hit om en stund så ska vi ut på promenix i det underbara vädret !
Man kankse skulle dra en ride till Elmia i morgon, pappsen är väl där ?!! Limpa, du och jag? Hahah, ojoj. det hade vart kul !
Ha en fin Fredagskväll !


Kysss      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0