6 Augusti


Då var det redan Torsdag, veckorna går så himla fort, känns som det är helg hela tiden.. Synn att jag har jobbat varje helg sen midsommar. Men vädret har ju varit kasst så spelar ingen roll tycker jag.
Nu har jah precis käkat frukost och ska göra mej klar. Ska ner till stan för jag har lite saker att uträtta.
-Sätta in pengar
-Gå till Nordea så jag får min lön insatt på mitt konto
-Apoteket
-Hämta ett paket på Konsum

? Hmm, känns som om det var något mer, men det kommer jag nog på när jag har glömt att gjort det ! Ska även försöka åka och panta med Jonas, han behövde göra det sa han. Eller om jag kankse ska ta mej en promenad till jobbet idag? Det ska jag nog btw, så slipper jag tanka.. Det kan jag göra i morgon eller en annan dag.






Men men, nu får jag nog sätta lite fart här hemma. SItter ju i endast morgonrock än  : )








Kommentarer
Postat av: limpano

vad har den första bilden med sakerna att göra som du skrev?:):)

2009-08-07 @ 18:44:20
URL: http://linadahlberg.blogg.se/
Postat av: Böna : )

Att jag skulle tanka : ) Eller slippa tanka !

2009-08-07 @ 18:58:06
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0