8/8


Idag är det Lördag och för omväxlingsskull är jag ledig : ) Jag har jobbar varenda Lördag sen midsommar så känns aningen skumt att vara ledig faktiskt.
Jag och Henrik vakna prick kl 10.00 idag, men jag har sovit väldigt dåligt inatt. Först somnade jag i soffan och sov nån timme sa Henrik, sen vakna jag och flög upp och slängde mej i sängen. Men jag har vaknat säkert 10 gånger efter det, toa besök, törstig som en ko och bara inte kunnat sova.. Då kommer jag nog somna gott i natt ist : )
Vi ska snart käka frukost och sen har jag tvingat Henrik att han ska med mej till ÖoB, vet inte om vi ska dra till Årjäng eller det andra där vid Karlstad, men jag kan inte riktigt vägen dit.. Kankse får bli Karlstad helt enkelt och en bio kankse?! Tror vi har sånna biljetter så vi får gå gratis, eller en iaf.








Äntligen har jag fått upp kameran ur väskan, den går inte varm kan jag lova : ) Men nu ska jag allt försöka komma igång med mitt bloggande igen. Så ni vet vad som händer i mitt liv!
Nu ska jag ner till Ica och köpa lite frukost, sen hem och äta. Mummmmmmmmmmmmmms med frukost.
Sen åker vi nog iväg !



Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0