dött,

Jaa, här är det ju lika dött som alltid. Men jag orkar inte blogga, eller jag har ingenting att blogga om. Alla dagar ser ju typ precis lika dana ut också, Vakna, äta, jobba, äta och sova.


Imorgon ska kankse jag och Milla iväg till Göteborg och gå på Liseberg : ) Vi är lediga båda två och vi blir båda som barn på nytt med alla karuseller osv. Vi är ganska lika på det, vi åker precis allt och vill åka det mer än en gång : ) Så hoppas verkligen vi kommer iväg, det hade vart så himla roligt att komma ifrån och göra något annat. Och varje år annars har jag vart där flera gånger per år, men nu har jag inte vart där på väldigt länge känns det som..

 

Det har väl kommit några nya "åkupplevelser" också, dom kan man ju inte missa. Kollade vädret och idag skulle det regan men i morgon skulle det vara fint hela dagen typ. Lite målning, men det har ju ingen dött utav. Det är ju nästan bara skönt det så man inte går i värmen hela dagen för det vet jag att Milla inte orkar : )







Hoppas hoppas att vi kommer iväg : )

Mamma kommer hit snart och ska hjälpa oss att åka till Soptippen, vi har ju lite saker som måste bort från lägenheten, men Henrik har inte orkat fått bort det, eller han skulle låna en bil på jobbet men den har inte vart där så han har inte kunnat iof, men nu ska mamma komma me bil och kärra så vi äntligen får bort det.

Vad händer annars idag? Hmm.. Just det ja, jag ska fika med Emma & Sara senare : ) Wiihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0