haha,

9 SAKER EN KILLE ALDRIG SKULLE SÄGA:
1. Jag är faktiskt inte sugen på att festa idag, ölen kan vänta
2. Hennes boobs är för stora
3. Vi har inte shoppat på evigheter, kom så sticker vi!
4. Äh, jag skippar "La liga" och kollar på Desperate housewives sålänge
5. Jag tror jag kört vilse, jag måste fråga om vägen
6. Kan du inte följa med och hjälpa mig köpa ett par skor?
7. Jag stannar hemma från träningen om du känner dig krasslig
8. Vill du att jag bär din väska medans du väljer nagellack?
9. Ska jag köpa med en veckorevyn när jag ändå ska ut?

(Om denna man finns som säger detta så skulle, tom jag, misstänka att han vore gay dock)

OKEJ DÅ, HÄR ÄR 9 SAKER EN TJEJ ALDRIG SKULLE SÄGA:
1. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt?
2. Låt toalettringen va, vem bryr sig?
3. Ja, du får lyssna på Hardcore superstar och Volbeat när jag ska upp kl 6.
4. Vi ska åka till Scotland och provsmaka wisky på vår smekmånad
5. Denna klänningen får min rumpa att se mindre ut eller hur?
6. Jag har fel, du måste ha rätt igen!
7. Var det idag som vi träffades för ett år sedan?! Måste missat det!
8. Jag handlar bara på rea
9. Jag tycker verkligen inte vi borde prata så mycket i vårt förhållande




Hittade denna på en blogg och tyckte den var lite rolig : )










Jag och Henrik har precis lagat oss lite mat. Det blev kött, ris och sås : ) Underbart gott tycker jag. Jag visste inte att jag var en sådan stor kockerska ^^
Efter det så klippte jag han, eller raka av håret säger man väl. Och för en gångs skull så blev han nöjd, eller vi blev inte ovänner, för det blir vi alltid när jag ska klippa han, antingen blir det för kort, för långt, eller bara fel på något sätt.
Funderar på om jag ska måla klart i hallen, måste målas en gång till och Henrik hade ju inte gjort det idag som jag redan visste. Så om något ska bli gjort får man allt göra det själv.
Jag försöker få med mej han till Liseberg på Lördag, men han säger att han inte vågar åka nåt.. Hahha, så det blir nog inge Liseberg för oss. Jag får ta med mej någon annan helt enkelt..


Skriver kankse en rad senare om jag orkar sätta mej här igen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

h, jag skippar "La liga" och kollar på Desperate housewives sålänge.. haha precis som du vet va la liga e för nåt ;)

2009-08-05 @ 20:19:31
Postat av: Marie Dahlberg

Haha, jaja, men du är one of a kind Jontis. ´Det är väl nån sport grej? : )

Luncha på Fredag?

2009-08-05 @ 21:45:43
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: jonas

Spanskaligan.. och trodde du nu att jag skippa den för DH så tror du fel.. kopiera bara din text så ser ut som jag skulle skippa den ju...

2009-08-06 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0