jobb jobb jobb


Då var det redan Onsdag och jag ska snart bege mej ner mot jobbet. Blir en hel dag med jobb idag. Bra att jobba, annars gör man inget på dagarna ändå. Sover bort dom bara..
Har precis haft hemma Henrik på frukost, han åkte till garaget tidigt i morse för att få något gjort. Mums, med frukost tillsammans : )
Efter jobbet ska kanske jag och Linus ut på en promenad på Hannebol, eller kankse till och med ta oss en liten joggingtur?! Jonas kankse ska med? Jag får höra med han sen när jag är på jobbet eller har kommit hem.
Annars blir det nog inget mer idag, jobb, promenad och laga lite mat kankse?
Veckorna går så himla fort, så nu är det ju snart helg igen ! Jag funderar på att måla om i sovrummet då, målade ju hallen igår. Den skulle ha blivit typ ljus grå, men tror att färgen har stått för länge så nu var den vit : S Men den andra färgen som var lite mörkare som är till sovrummet såg jag att den hade lite färg iaf.. Hur länge kan färg stå innan det ska bli dåligt?




Jaja, nu får jag göra mej klar.
Ha en bra dag !
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0