Måndag morgon : )



Nu har jag precis kommit upp ur sängen, inatt har jag faktiskt sovit som en stock. Och det är något som jag inte har gjort på länge. Jag vaknar alltid av minsta lilla, om Henrik vänder sej, om katten hoppar upp i sängen eller ett utav dom jävla toabesöken : ) Men inatt vaknade jag endast 1 gång och det var när Henrik låg och snarka som aldrig förr! Henrik hade till och med vart vaken inatt för hans kuddar hade åkt ner på golvet och det är en sådan grej som jag skulle ha vaknat av direkt.

Nu ska jag försöka få lite gjort, eller fortsätta att måla i sovrummet. Måste måla med den "gråa färgen" en gång till och sedan dra igång med den lila, så hoppas verkligen att det blir klart idag. Okej, jag kan nog sträcka mej tills i morgon.
Om en timme ungefär ska jag ringa och boka Ultraljudstid : ) Weeeei, vad roligt!

Emma och lilla Elsa kommer lite senare idag och då blir det fika för hela slanten. Tror Millisen skulle med också. Guud så kul, så man får något att göra på dagarna.
Men nu ska jag allt måla klart lite före jag börjar göra mej klar!

Ni ska få bilder påmin mage om en srund, tog så lång tid att få fram dom från kamerna bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0