nymålad hall,


Eftermiddagen/kvällen har jag spenderat största delen av att måla min hall. Men mer om det lite längre ner.
Började dagen med att slänga mej upp ur sängen, käka frukost och klä på mej för Camilla och Monica skulle till Bloms så jag ville såklart med : ) Blev en tripp dit med 2 hungriga barn, Ebba och Tindra ! Blev lite onödigt köp, sådant som man alltid får med sej hem tvättmedel, 5 pack trosor m.m Efter det åkte vi till Åmål och stack in på Profad och kollade på gummistövlar åt Ebba och jag köpte mej maskeringstejp.
Åkte hem lite senare för att laga mat, blev mums mums : ) Efter det fick jag besök av Millan som var ute på promenad, så hon fick hjälpa mej att måla, Thannnnkkkkkkkk you!! Det behövdes hjälp för annars skulle det ALDRIG bli klart. Var meningen att jag skulle ta ena väggen bara, men hela hallen blev klar. Som jag sa till Milla " Det är allt en liten snickare i mej" ( Jag klara av att skruva ner en hatthylla ) Men hon fick sej ltie kvällsmat för besväret och skjuts hem. Vi både bör ha lite träningsverk i armarna i morgon, samt att Milla är säkert sjuk, så som hon har hostat!!

Så det blev iaf inge Liseberg för oss. Men vi får ta det efter vi har fått lite pengar, det är ju faktikst bara ynka 3 veckor kvar till löning. Vem håller koll på det liksom, om men inte verkligen behöver pengar. Eftersom jag inte har fått nästan några pengar sen April kan ni ju tänka er att jag är i stort behov av det, och Henken är nog lite trött på mej och det tjatet också.

Nu ska man bara måla hallen en gång till, sen är det klart. Henrik har fortfarande semester så han borde kunna göra det i morgon tycker jag, men jag kan nästan sätta pengar på att han inte gör det... Grrr..
Jobbar i morgon, hela dagen : ( Ska bli riktigt tråkigt faktikst.. Men men, dagen går allt ganska fort där nere. och så jobbar jag ju bara hal dag på Torsdag, hela dagen på Fredag och är ledig ända fram till nästa Fredag.. Det ska bli skönt. Hoppas någon mer är ledig då så jag kan umgås med någon : ) Lina, Millan? Jonas är ju alltid ledig, så han får bli min veckospenderare i värsta fall ! Var ett bra tag sen jag och han umgicks nu. Får bli lunch i morgon : )











Älskar dej Henrik : )

Nu funderar jag på att käka lite kvällsmat..


Bye bye bye babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0