time too sleep,



Vi ska alldeles starx hoppa i sängen : ) Henrik är inne och tar sej en dusch bara, jag orkade inte följa med eftersom jag duschade förut idag. Slösa på shampoo liksom ^^
Vi har precis kollat på Prison Break och idag slutade det allt lite dåligt, eller bra, men man ville bara kolla mer. Så nu får vi vänta en hel vecka igen.. 
Det blir inget Liseberg heller : ( Men ingen utav oss har riktigt råd, så vi kankse kan ta det nästa månad, eller efter löning iaf. Blev ju lite snabbt påfluget också. Så lika bra att vara hemma så pengarna finns kvar på kontot. Man får ju räkna med nästan 1000 kr en sådan dag. Biljett, inträde, åkband, mat, godis, shopping och biljett hem igen. Man vet ju vad lätt pengarna drar iväg..

Nu hörde jag att min Älskling stängde av vattnet inne i duschen/badkaret, så jag får avsluta här och stänga av denna sega datorn.
Nu ska jag borsta mina tänder, sen bedtime <3



Ha en fortsatt trevlig kväll/natt så hörs vi kankse i morgon : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0