28/12 09



Nu ska jag snart ta natten, det har varit en tuff dag idag ( inte )
Vaknade ju efter 12 snåret och satt i morgonrocken tills halv 4 ungefär så jag kände att det var verkligen dags att den fick åka av. Käkade en panpizza med Henrik och efter det kom Lina och hämtade mej så åkte vi till Jysk en sväng, jag tänkte köpa mej 2 stora filtar som var på rean men vi ska dra till Karlstad i morgon så då kankse man hittar någon/några finare där. Annars finns ju alltid Jysk här i Åmål kvar.. Drog till Ica oxh sätte oss på Rio en sväng med Marie.J. Lina kom på att hon ville färga håret så det var bara att dra till Ica igen och köpa hårfärg, jag och Limpan drog hem till henne så jag fick färga hennes hår. Brunt : ) Det blev jätte fint och hon passa jätte bra i det tycker jag, iaf nu på vinterhalvåret.
Vi bestämde oss för att ta oss en promenad hem till mej så kunde Danne hämta upp henne när han kom hem. Fuck vad kallt det var ute nu, kändes som benen och ansiktet frös bort.. Men det var riktigt skönt med en promenad. Det är inte så ofta jag kommer ut mer, jag var ute och sprang varje dag förr när jag bodde hemma, även gick överallt, vart man än skulle tog man på sej pjuksen och gled ut. Man har blivit så fruktansvärt lat nu när man har fått körkort så jag önskar nästan att jag inte hade något : ) Skämt och sido!




Ska ringa banken i morgon och bestämma tid för ett litet möte angående om jag kan låna pengar eller inte. Men pappa eller mamma följer med så då får någon utav dom stå i borgen annars om det inte går. Eftersom jag stämplar får man väl inte låna hur mycket som helst osv..
Jag är så kass på sånt här så jag har ingen aning om nåt, men tur att mamma eller/och pappa följer med. Men tror inte det ska vara några problem att låna pengar. Blir väl 60.000 eller nåt bara så..






Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0