4e advent



Alltså, tiden går så himla fort nu i December.. Vart tar tiden vägen? Nu är det ju 4e advent och 4 dagar kvar till julafton. Såklart är inte alla julklappar klara, men så är det ju varje år för alla : )
Men jag får införskaffa dom sista i morgon i guess!

Här hemma är det lite som är nytt, jag och Henken köpte oss en tv här om dagen så äntligen är den STORA, TUNGA tvn borta ( Neeeej, vi har inte haft platt tv förens nu ) Så det blev våran julklapp till varandra.
Vi har även fått hit en julgran, Henriks föräldrar var här igår så dom hade med sej en hemmifrån dom : ) Weeei, mys mys mys mys med julgran. Den är ungefär lika lång som mej och pyntad med röda ljus, röda och guldiga kulor och glitter. Jag ska allt ta kort och visa, men inte just nu. Orkar inte med korttagning och lägga in på datorn. Tror jag..
Annars är nog allt i sin ordning här hemma.
DET SNÖAR!!! Fan va härligt, hoppas att det kan vara snö på julafton för en gångs skulle. Minns inte när det var snö på julafton senast, måste ha varit ett par år sedan. Just nu vräker det ner snö här utanför fönstret : )
Jul i år blir lite annorlunda än vanligt. Jag och Henrik åker upp till Gfors dagen före Jul och ska spela lite Bingolotto och mysa, och vara där på Julafton : ) Men på eftermiddagen/kvällen åker vi hem till Mamma och förtsätter firandet där. Det ska bli jätte roligt att fira med Henrik eftersom vi inte har firat ihop annars. Så blir det att fira med pappsen på juldagen antagligen. Det kommer bli jätte bra jul i år känner jag på mej!











Där fick ni bilder ändå : ) Jag orkade allt ta fram mobilen och klicka 3 kort! Sorry för att korten är så dåliga men kameran orkar jag ju inte med så det får allt duga för er.
Nu ska jag nog borsta tänderna och städa undan lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0