8/12-09



Nu ska jag laga mat åt mej och Henrik, det blir köttfärssås och spagetti idag : ) mumsfillibabba! Hoppas bara han tycker om min köttfärsås herrn Henke! Men han får trycka i sej det vara sej han vill eller inte!

Imorgon ska jag, Emma & lilla Elsa åka till Karlstad : ) Weei. Vi ska försöka handla lite julklappar, hon hade kommit ungefär lika långt som mej, alltså inga typ. Så det ska bli riktitg trevligt tycker jag.
Blir nog en hel dag också, så man slipper ha en tid att passa.
Jag måste till Ikea och köpa ljus, doft ljus och 4 stora ljus så jag kan ha som adventsljusstake.







Jag köpte mej en julstjärna förut när jag var nere och handlade : ) Oj så fint det blev på bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0