ankan



Då var man hemma efter en hel eftermiddag hos Monkan! Det har varit trevligt. God mat, julklappsutdelning, knäck och godis och 3 skrkande ungar : ) Haha, det är det jag har att vänta mej !
Jag fick en julklapp av Milla och det var lite babystuff som jag verkligen behöver så det var jätte bra! TACK Millisen. Lina fick en "välkommen" skylt, Monkan fick smycken och cider, Emma fick deadem, toffsar, schampo, balsam och en handcream, Milla fick ett nytt täcke : ) Så det var massa bra-att-ha saker vi fick.

Snart är det Anna Anka på tvn : ) Det får inte missas, hon är så rolig! Haha, många som inte tycker om henne. Henrik klarar inte ens av att höra hennes röst, men jag tycker hon är stört skön ja! Tänk om man såg ut som hon när man är i den åldern, och tänk om man kunde tänka så på mat och hälsa som hon gör.. Hon är ju faktiskt väldigt fin för att vara så gammal tycker jag.












Jaja, nog pratat om henne nu.
Nu blir det nog soffläga resten av kvällen skulle jag tro.


Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0