'?



Nu dom senaste gångerna jag har uppdaterat bloggen så blir det 2 inlägg, alltså samma kommer upp 2 gånger så jag måste in och radera ena osv.. ? What happening to my blog? Jaja, det är väl inte för mycket jobb att radera ett utav dom bara.

Mums fillibabba, jag har precis käkat i mej en panpizza. Käkade frukost i morse och jag har vart ute på stan tills nu så nu kurrade magen efter mat. Men jag, Lina och Jonte ska iväg till säffle nu så blir nog att vi kankse äter något där, så ville inte slänga i mej för mycket mat, eftersom jag skulle kunna få i mej 4 panpizzor till : ) Okej, nu överdrev jag kankse, men 1 till iaf ^^






Där har ni mumsbiten, shwischh in i micron, PLING efter 2 minuter och redo för att bli uppäten.
Tacka gud för snabbmaten : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0