: )



Nu har jag inte haft någon ork eller tid att sitta vid datorn så det har blivit dåligt med uppdatering nu ett tag. Men jag kan ju skylla på att det har varit Jul osv, då ska man inte sitta bänkad framför datorn.
Men nu är iaf allt äntligen över.
Vi firade ju Jul i Gfors och åkte till Mamma på kvällen. Blev julmat, godis, julmat, godis : ) Mycket utav det goda. På juldagen låg vi hemma i soffan hela dagen och mådde gott. Annan dagens morgon drog vi hem till storebror Reine för åter julfirande med dom och pappa. Hem en timme och upp till mamma och fira Jul där igen med mormor. Massa god mat och lite julklappar.
Igår drog jag och Lina till Trollhättan för lite shopping men det var ingen hitt. Lina var bakfull och inte på "handla-humör" och jag var helt slut och hade ont i magen, var varm som en potta, foglossning osv.. Så det blev bara handlat en tröja för mej och sedan drog vi till Mccan och hem. Vi var både helt slut på vägen hem, så vi fick stanna vid Riks Rasta och sova en stund : ) Haha, precis som mamma gjorde när vi var små!



Här kommer lite bilder.







Min stora mage som växer och växer : )
Jag har börjat fått väldigt ont neråt i magen.. Men det är väl så det ska vara, att bäbben lägger sej rätt osv. Även känner jag av foglossningen väldigt mycket nu och har as ont i svanskotan..
Men 8 veckor kvar nu så det är ju bara att stå ut.
Kommer in i vecka 32 i morgon så : ) Weeei..





Nu ska jag höra om Lina har vaknat till liv, troligtvist inte : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0