FREDAG!



Wiihooo, nu är det helg igen!
Jag och Linan har varit i Karlstad idag, vi drog vid 13.00 tiden och kom hem förvånadsvist tidigt, eller klockan var lite före 20.00 men vi brukar allt vara kvar längre. Men alla julklappar är klara nu iaf, SKÖNT!!! Blev lite shopping också, jag köpte mej några tröjor eller överdelar rättare sagt och lite bäbbekläder : )
Henrik och jag har precis lagat mat, haha, vi skulle göra hemmagjorda klyftpotatisar, sås och kött. Vi båda är väldigt kassa på detta med mat så det var ju bara att slå upp i kokboken hur man gör klyftpotatis. Skala, koka, in i ungen- Dom blev sådär.. Köttet stekte vi och det blev helt okej. Henke gjorde bearnaisesås och för mej blev det är gooood, salt brunsås : )
Nu ska vi äta godis och mysa i soffan resten av kvällen..

Jag har även blött väldigt mycket näsblod denna veckan : ( Det gillar jag inte. Det brukar vara ett tecken på att jag ska bli sjuk och det vill jag inte bli nu till Jul och allt där till.. Men hoppas det bara är något tillfälligt så jag slipper näsblodet ett tag.





Imorgon är det Lördag och då ska Henriks mamma och pappa komma hit : ) Annars händer absolut ingenting för min del. Vara hemma, ta det lugnt och kankse hyra en bra film?!
Hoppas vi får en liten sovmorgon iaf så inte dom kommer för tidigt.





Byeyeyeyey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0