GOD JUL!




Jag vet inte hur mycket jag kommer sitta vid datorn ikväll och i morgon, antagligen ingenting.. Så jag får önska alla en jätte god jul!! Hoppas eran Jul blir lika bra som min kommer att bli.
Jag ska precis börja packa klart alla saker som jag ska ha med mej i tills i morgon och ikväll. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej än, det stora dilemat som man alltid skjuter på. Ännu jobbigare är det ju när jag knappt har några kläder som jag känner mej bekväm i, man kan ju kanske inte komma i mjukisdräckten imorgon på självaste julafton.

Hahaha, tro det eller ej men jag längtar till Kalle Anka : ) Då är det ju jul!
Haha, undra varför man säger Kalle Anka? Det är ju snarare Benjamin Syrsa som har komandot tycker jag. Men det är ju så man säger " Kalle på julafton " så det är nog bara att gilla läget och det är Kalle som gäller : )



vs













Ne, nu måste jag försöka få på mej lite kläder och packa väskan. Bingolottorna är redan packade : )
Men nu kommer jag inte hem förens i morgon kväll/natt, så jag måste tänka igenom allt som jag måste ha med mej.. Allt smink, platttången eftersom jag har flätor i håret nu och duschade ju förut så det kommer ju stå åt alla håll imorgon när jag tar ut dom : ) Kläder för i morgon, kläder att sova i, underkläder och allt där till.. Oj oj..

Alla får ha en riktigt god jul iaf, om jag inte hinner sitta vid datorn något mer.
Vi hörs i morgon kväll/natt om inte annat!




Pusspusspusspuss <3






Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 16:05:50
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: L O V I S A

God jul! :D

2009-12-23 @ 16:35:42
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0