hårboll




Nu är det snart slut på denna dagen också. Dagarna bara far iväg som något väldigt väldigt snabbt : )
Det känns som det är tidig morgon än eftersom det är mörkt ute nu igen och dagen har ju som sagt bara flugit iväg.
Jag har hunnit med bankmöte 2 gånger idag eftersom vi fick gå tillbaka när hon hade bestämt sej, fika på Ica ( haha, ett rim fick jag till, haha igen ) handlade med pappsen på Konsum, hämta bilen hos Henke på jobbet, handla på EuroCash, Lina va på bolaget, tanka bilen, hälsa på hos pappa, hämta Jonas, var på Iryats och käka samt lilla Alva kom till oss, körde Jonas förbi gamla djuraffären, körde hem Jonas, Lina och Alva och till slut fick jag äntligen åka hem till min käraste : )
Han ligger och sover i soffan just nu och är ur sööööt! Han sa att vi skulle vara uppe sent idag eftersom vi kan sova läääääänge i morgon.. Men attans, vi har tvätt tid på förmiddagen och vi måste få undan lite tvätt nu. Men vi kankse kan sova längre än vanligt iaf : ) Weei, det ska bli underbart!!








Här får ni se hur sleten jag är idag : ) Håret står åt alla håll och inget smink on my face.. Men jag har iaf långa naglar! Dom ska jag måla ikväll i någon fin färg så dom är vackra tills i morgon.
Imorgon ska vi vara hos Monica, Putte & Tindra. Blir nyårs middag- kött, sås, hasselbackspotatis, sallad och baugetter och nån efterrätt som jag dock inte äter men jag får ta med något gottigt själv. Det blir iaf jag & Henrik, Lina & Danne, Monkan, Putte & Tindra, Milla & Ebba och tror även Emma, Johannes och Elsa skulle titta förbi.
Så det kommer nog bli trevligt. Tror det blir en ganska lugn kväll eftersom dom har ju barnen med sej osv. Jag får ju köra hem iaf : )



Yeaaahh, nu ska jag kolla om det är något att ha på televisionen. Probobly not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0