hihi,



Nu har jag grejat och fixat här hemma igen : ) 2 hyllor är uppe och det nya skostället och klädhängaren kom pckså upp! Tack pappsen för grejerna som vi fick låna, som tack fick du sitta här i soffan och kolla på Andra avenyn.
Ska försöka slänge upp lite bilder på det imorgon.
Jag, Emma och Elsa drar till Karlstad imorgon som sagt för lite shopping. Bra att jag kollade kontot och hade mycket mer pengar där än vad jag trodde. Trodde på högst 4000lappar, men var betydliget mer : ) Då kan jag shoppa loss lite, eller på julklappar iaf. Vet 2 saker jag ska köpa till Lina, men ingen aning till någon annnan.. Men det löser sej i morgon det!





Där har ni min roadtrip buddy för morgondagen : )





Nu ska jag kolla klart Hells kitchen. Fuuucccccccck, jag missade Desperate Housevifes idag.. Men det går i repris på Söndag, pussst : )
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0