klockan är



Klockan är ungefär halv 8 och jag är uppe hos mamma på Kasenberg. Jag fick åka hit och passa Alva eftersom mamma var tvungen att hjälpa Lina nu på morgonen. Alva sover som en stock där inne i rummet och jag kunde inte somna om så då sätter man ju sej här vid datorn för lite tidsfördriv..

Bäbben i magen sparkar och rör på sej hela tiden just nu, den vill heller inte sova : ) Jag ska försöka lägga in bild på magen sen när jag kommer hem för tror det är några som vill se hur stor den har blivit!




Mamma bakade bröd igår så när Alva vaknar ska vi gå ner och äta nybakat bröd och må gott : ) Mumms, finns ju inget bättre än nybakat bröd hos mammsen!!
Man skulle nästan komma hit varje Söndag på frukost : ) Det hade vart nått det.
Ny vekca, nya tag.
Måndag, lika tråkigt som vanligt... Men tror att dagen går fort så snart ligget man där i sängen ikväll igen för att somna.. Jag ska nog ta ne runda på stan efter barnmoskrebesöket. Jag ska köpa mej en ny jacka eftersom jag inte kan ha min länge till : ) och jag vill även ha en bok att läsa... Jag har så svårt för att somna och då ligger jag och kollar upp i taket och tänker "Nu skulle det vara skönt att läsa en bok" Någon som har förslag på någon bra bok? Jag vet inte riktigt vad den ska handla om, men en bra bok iaf..
Även försäkringskassan ska få besök av mej idag är det tänkt, jag måste lämna in lite papper osv. Så man får pengar när bäbben kommer.
Jag ska även ta mej en tur ut till Profab tänkte jag, ska kolla på lite barnsaker.. Eller en babysitter och lite annat smått och gott. Även julklappar som inte är färdighandlat..





Jag var precis inne på min hotmail och där hade jag fått ett mail där det stog " GARTTIS MARIE, din mailadress har blivit utvald och du har vunnit 10.000!!!!! "   Tänk om...!



Kommentarer
Postat av: camilla

du kan låna min babysitter , den står ju ändå bara nere i källaren ! och någon bok ? vad sägs som twilligt böckerna , dom hade jag tänkt att börja läsa ! :)

2009-12-14 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0