long day,



Jag drog hemifrån vid ca 10 tiden i morse, och har kommit hem nu för mindre än en timme sen.. Pust och stön!
Jag, Emma och lilla Elsa tog oss en hel dag i Karlstad. Det var så slönt att vi kunde ta det lungt och inte behöva stressa hem. Först tog vi stan, gick ute på gatan, käkade thaimat och såklart mitt i city. Drog sedan ut till Toys`rùs? Heter det så? Hhaha, men iaf den där barnaffären för Emma skulle ha lite julklappar där och det blev lite leksaker inhandlat. Drog vidare till Bergvik, drog igenom i stort sett alla affärer där också, även en fika med äcklig negerboll : ) Och sista stoppet blev såklart Ikea!! Det får inte missas när man har tillfälle att vara i samma stad som det! Blev kortdragning där på ca1500, men jag köpte med en julklapp till mej själv som pappa ska betala, nytt svart överdrag till soffan, ÄNTLIGEN!!!!!
Men dagen har varit jätte bra och roligt att träffa Emma som absolut inte är för ofta.
Haha, jag råka få med mej en shoppingpåse som var Emmas men jag ska ju träffa henne på Fredag igen så då får hon den. Monkan har ju en Oriflame kväll då : ) Ska bli trevligt!



Men jag orkar inte med att sitta här mer så jag ska allt lägga mej och sova strax.. Men jag kommer upp med bilder i morgon morgon eller eftermiddag.
Känns som jag ska göra något i morgon, men vad? Eller något jag glömmer... Hmmm..?






hunnnyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0