lucia,




Undra vad många som har den rubriken idag : ) Mer än jag kan jag anta..
Men idag är det ju både lucia och 3e advent. Jag har precis käkat frukost framför tvn och tänt det 3e ljuset. Henken ligger i soffan och är redigt bakfull. Man blir som man förtjänat, eller hur man brukar säga. Han kom hem vid halv2 -2 i natt. Jag pratade med han tidigare på kvällen och då hade han precis vaknat upp, han hade däckat lite vid ett bord och sovit en stund : ) Även spytt i bussen hem!
Jag hyrde en film igår som det inte blev av att jag kollade på, så jag ska sätta på den nu och efter det ska vi ta en sväng på stan och kankse köpa pizza för ovanlighetetns skull! Hahah,





Byss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0