Nu är det..




Nu är det snart på denna Söndagen så är det som vanligt Måndag imorgon. Imorgon ska jag åka upp till mamma mellan 6 och halv 7 på morgonen för att passa Alva till lite efter 9, då ska jag köra henne till dagis. Kl 13 ska vi till barnmorskan för lite vägning och mätning av mej, säkert massa nålstick också : ) Tur att jag inte har ont utav sådant.
Och när klockan klämtar 17 ska vi tillbaka till Bvc för sista gången vi är på föräldragruppen.. Blir nog bara massa genomgång av vad vi har gjort och vad vi tycker/tänker om dom gångerna som har varit.. Men det blir ju fika iaf : ) Mumms!









Haha, här är Älsklingen igår när han kom hem på natten : ) Han skulle ju promt inte ha någon jacka med sej så inatt efter han gått hem från bussen var han ju iskall och frös väldigt så han ville ha mössa när han sov sa han till mej, så det var ju bara att hämta den och få på han och även 2 duntäcken : ) Haha, så gooo min hunny!




Nu ska vi nog kika på någon film som går på tvn.
Ha en fin kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0