off,




Nu har jag precis stekt mej en hamburgare men hade inget bröd så det fick bli att steka 2 barkis skivir, men jag kan säga att det var nästan godare än vanligt hamburge bröd!
Jag har varit mesta delen av dagen på stan, gick till försäkringskassan, träffa Milla, fikade, promenad till Volvo för att hämta bilen, en tripp till Profab, snabbis på Ica, lite fika hos Hajjen och hem till tvättstugan. Så nu ska jag strax ner dit igen för att slänga in 2 tvättar till.
Efter det ska jag ner till Lina på Karlberg, vi ska till församlingshemmet och duka lite för att eleverna har någon julshow av nåt slag ? Men men, dom ska iaf ha smörgås och dylikt av Limpano..

Så det är bara att byta om och dra igen.

Fuck, jag tvättar min jacka.. Vad ska jag ha på mej? Det är ju freeeezing outside.. Oooppps, smart drag.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0