ojsan



Glömde faktiskt bort min kära blogg igår, eller efter jag kom hem på förmiddagen orkade jag inte blogga och efter det försvann den ur mitt minne.
Men vi var hos barnmorskan på dagen och allt såg jätte bra ut : ) Bäbben växer precis som den ska, hjärtljudet ligger på rätt siffror, kisset hade rätt färg och jag vägde som jag skulle. BRA MARIE & BÄBBEN! Såklart var Henrik med, känns så skönt att han vill följa med dit, det är ju inte alla killar som gör det. Men Henke har varit med varenda gång, så nästa gång fick han inte ens följa med för barnmorskan : ) Haha, men det var en rutinsak dom gjorde att man ska vara själv med "mamman" ( jag ska bli MAMMMMMA ) Han vill ju vara med varenda gång så han kände sej nog lite typ ledsen, men det kommer ju bli så ofta nu fram över man går dit så..
Min mamma fick ju Reine när hon var i vecka 29 och jag är nu idag i vecka 30 så tänk om det bestämmer sej för att ploppa ut?! Efter nyår är det fritt fram för den att komma ut : ) Jag vet inte om sådant är ärftligt ( stavas hur? ) men tror inte det faktiskt.



Nu ska jag iaf få i mej lite frukost och sedan kankse ta mej en promenad till stan? Skulle behöva till Intersport och kolla på ny jacka, min är snäppet för liten nu, eller kommer iaf bli inom kort och just nu är det nog läge att köpa en vinterjacka eftersom det kom snö igår : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0