Onsdag,



Jag har vart uppe sen tidig morgon idag, Drömde massa konstiga drömmar, att jag drack mej så full och vaknade upp hos Pappa och fattade ingenting. Konstigt hur man kan drömma, eller att det känns så himla verkligt när man vaknar.
Jag och pappsen var på banken och efter det tog vi en fika och handlade lite på Konsum. Banken ringde och sa att allt gick bra så det var bara att gå och hämta pengarna, så nu är dom fixade och det är bara att sätta sprätt på dom : ) Vi får åka till IKEA på Lördag eller Söndag och beställa kök nu så det kommer inom sin tid. 8 dagar sa han til mej, men det tror jag som jag vill på.. Men lika bra att beställa det så det iaf är på väg ifall vi ska börja riva och få upp nya väggar oav.




Nu ska jag göra mej klar för vi ska åka och handla inför nyår : )




Kommentarer
Postat av: Elinn

Åå va skönt att ni fick lånet !

2009-12-30 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0