sista dagen på året



Det känns som en helt vanlig vardag tycker jag, som om det skulle vara Måndag eller något.. Jag vaknade lite före 11 tiden och sprang ner till tvätt stugan och slängde in 2 tvättar och nu sitter jag och väntar på att dom ska bli klara så jag får springa ner och hänga upp det.
Jag ska även försöka få i mej lite frukost är det tänkt.. Rostat bröd med apelsinmarmelad och hallonsylt, det är grejjer det sörrni : )



Yummiiii bummmiii : )




Sedan ska vi väl försöka göra oss i ordning så vi kommer upp till Monica & Putte för nyårsfirandet. Ska bli gott med mat, dryck och trevliga människor : ) Ist för att vi sitter här hemma och tråkar, Lina & Danne sitter hemma och dricker vin, Milla och Ebba sitter hemma och kollar på tv osv..
Nästa år är det även vi som har en liten bäbis, eller iof då är den nästan 1 år så då kankse man inte hör till bäbis-gruppen något mer : )
Ska bli rikigt skönt att få ut denna här bäbisen i mej, för jag börjar få väldigt ont. Är väl förvärkar osv, plus att den lägger sej till rätta. Bäbben där inne har väldigt mycket hicka och när den har det så vet jag ju vart huvudet är. Hickan har varit över allt i magen, alltså har bäbben legat olika hela tiden, men igår och även idag morse kände jag att den hade hicka och båda gångerna var det nere mot fittan så den har nog orkat sej neråt. Hoppas den lägger sej helt till rätta och att den ligger lite still ett tag.

Haha, : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0