sorry,


Jag har ju vart ganska bra på att uppdatera här i min blogg nu det senaste så jag får be lite om ursäkt för att det bara blev ett inlägg igår : ) Men jag tror faktikst att ni klarar er, eftersom det är ju så dåligt med kommentarer : )
Men jag skulle allt skriva ett igår kväll men blogg.se cpa sej så jag kom inte in och orkade inte med att vänta osv..

Jag har iaf vart vaken sen 03,22 inatt/morse. Jag vaknade lite före det och gick på toa och efter det har jag inte kunnat somna om, jag är inte ens lite trött i ögat. Jag har bara legat i sängen och vridit och vänt på mej till ingen nytta. Jag trodde verkligen att jag skulle få sova en halv timme till men icke, så det var bara att palla sej upp, och datorn räddar ju en alltid : )
Men jag såg även nyss att det typ är fullmåne, så jag tror att det är därför jag inte kunde somna om.. Har börjat känna av det nu när jag är gravid, eller jag kan absolut inte sova då :S






Idag ska jag ner till Karlberg och hjälpa Lina, eller Lina ska få sej lite sovmorgon så det är jag och Mammsen som ska vara där. Syster Yster kommer allt sen vid 12 tiden och löser av mej. Då ska jag nog gå hem och sova ruset av mej. Då måste jag ju vara trött tycker jag.
Nu ska jag försöka få i mej lite frukost, yogert, prickikorvsmacka och oboy : ) Yummmiiii eller vad?!! Hahah,


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Reine

Välkommen till fullmåneklubben... jag har inte kunnat sova sen jag var 14 då jag kom på att det var fullmånene som spökade..

2009-12-02 @ 10:14:54
Postat av: Marie Dahlberg

Ååh tackar för medlemskapet i den klubben : ) Jag har alltid haft lite svårt att sova sså jag antar att jag inte bara har tänkt på att det är därför.. Det är jobbigt!

2009-12-02 @ 11:37:27
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0