Tisdag morgon!



Nu är klockan ungefär halv 9 och jag är uppe : ) Det händer inte ofta kan jag tala om. Men jag vaknade vid 6 i morse, typiskt när jag hade ställt klockan på 06.30 så Henrik kunde sova en halv timme längre.. Men jag vaknade som vanligt och sen dess har jag inte kunnat somna om, så det var lika bra att gå upp och sätta sig här : )
Jag har tänt ljusstakarna i fönstrerna också har jag tänt ljus på bordet, så nu ska jag göra mej frukost. Smörgås med prickikorv, yogert och tee! Yummyiii ^^

Jag måste ta mej ner till stan idag. måste till Försäkringskassan och höra om mamma pengar osv.. Även handla lite, och inte glömma att gå till apoteket och fixa något mot min eländiga halsbränna som jag har varje dag, ena dagen mer och andra dagen mindre.. Men det börjar bli jobbigt att ha det VARJE dag!!
Annars är jag en sådan person som inte äter "medicin" osv. Om jag har ont i huvudet så får jag ha det tills det går över, inga huvudverkstabletter alltså. Bara atr dricka massa vatten och äta lite så går det över ( Undantag när man har migrän då, då får man stå ut med det ) och även nu när jag har halsbränna, jag har haft det i några veckor och nu får det räcka, jag ska testa om det finns något som hjälper. När vi var hos Henriks kusin ( jajaj, tremänning men sak samma ) i Söndags så fick jag en tablett av han mot halsbränna som man skulle tugga så det blev ett stort skum i munnen och svälja.. Men det hjälpte inte något, själva brännan åkte bara längre ner och brände i magen ist... SÅ jag är lite skeptisk mot detta : ) Men vi får se om det hjälper!










GOOOOD MORNING!!

Kommentarer
Postat av: Malin J

testa rennie,dom hade ja de sista i graviditeten pga en jädra halsbränna.. hoppas allt är bra annars :)

2009-12-08 @ 10:10:31
Postat av: Marie Dahlberg

Då ska jag kolla efter det sen när jag kommer ner till stan så hoppas jag att det hjälper : ) Tack för tipset! Allt är jätte bra annars, jag och magen blir större och större! Så det är bara att hålla ut ett tag till ^^

2009-12-08 @ 10:19:13
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0