What a lovely morning, ..noott



Skräll att det regnar!! Jag trodde faktikst att det skulle komma lite snö nu när det har varit så kallt ute dom senaste dagarna, men icke då. Typiskt att det ska börja regna igen.. Det blir nog ingen vit Jul i år heller : (

Jag ska ner till Linan nu och hjälpa henne så mammsen får lite sovmorgon. Jag är ju ändå upp denna tiden varje dag så lika bra att gå upp på riktigt och få nåt gjort ist för att sova bort hela dagen.
Ieftermiddag efter Henrik slutar jobba drar vi iväg till Gfors för lite hus prat och övernattning : )
Och i morogn ska vi ju troligtvist till Karlstad och köpa dom sista julklapparna ( Henriks alltså ) så då åker vi direkt därifrån.

Inatt har jag sovt sådär igen : ( Inte helt bra, eller bäbisen lägger sej och sticker ut huvud eller rumpan och då kan jag inte sova på sidan och det går ju inte att sova en hel natt på rygg liksom : ) Då får jag ligga och kolla rakt upp i taket ett tag och försöka "putta" iväg bäbben åt ett annat håll! Haha, va illa det lät!






Ha en bra dag i regnet iaf!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha japp de va jag som kommentera :) ja ne de va ju inte så farligt, en del går ju upp typ 30 kilo o de är ju lite värre o bli av med sen haha :-) tur du är ung så huden kan gå tillbaka sen :) ha en mysig helg! Puss o kram

2009-12-04 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0