Good day

Yes, som ja alltid säger på Måndagen, "Snart är det helg igen " Å dagen idag har gått lika fort som alla andra, så snart är det Fredagskväll igen å man bara längtar till att det ska bli Lördag så man kan ta å bli full igen : ) Haha, hur det låter, men det är ju sant !
Weei, hade as kul i helgen, även om det blev lite pang på lr va man ska säga, Vi kom ju hem vid 10, så skulle vi göra oss iordniogn, Lina & Linn tvätta håret å grejer å ja va lika stresad som vanligt vett ni. Men Lina ringde sin privata taxi självklart, så vi fick skjuts bort till Hajir & Andreas, va Partajj där.. Massa roligt folk, sen bar dev av ner till Hc, va kul där me.. Sen va det massa mas, men efter att ja fick sitta utanför min dörr å sova så kom ja in efter många om å men : ) Hahaha, Stört att det alltid ska hända nånting !
Linn trodde vi att hon hade gått å dött lr va as sur på oss, men det va bara hon som hade legat å sovit : )

Nu ska ja hoppa i duschen, sen äre ju PRISON BREAK.. WEEEEEEEEEEEEIII IIII
Nytt tangentbord har ja me, Ja å Pappa shoppa ett för 49 kr : ) Perfa pris det, eftersom mitt gammla är lite sådär, alla knappar funkar inte osv..
Imorgon äre Tisdag, då blir det att jobba, sen hem å träna, duscha å sova !

Ha en bra kväll..
Camilla, ja har hört att du väntar samtal : ) Hur vågar du?? !! ! You go girl

Kysss      ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

ja jag inte det, men 3h och 24 min e vell inte dåligt :) Grrrrr....

2009-02-10 @ 08:56:54
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag vill oxå veta!!!!!!!! :)

2009-02-10 @ 09:59:49
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Thomas h

haha du e allt för go vännen ^^

2009-02-10 @ 17:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0