grogg & rock`n`roll

Haha Ja, Lina & Marie är nu hemma hos mej å dricker. Ja å Lina fick köpa oss lite hembränt av bror våran : ) Tur att man har syskon som alltid är redo! För Marie blev det mitt äckliga gamla vin! Hahha, bara man får i sej nåt så är man nöjd !

Blir nog Hc sen, va meningen att att vi skulle dra iväg till Arvika å Lasse Stefans ( stavas kankse zz? ) Men det fick bli att vara kvar här i Åmål-Hålan, ingen som ville köra. Å ändå fråga vi kankse minst 20 st.. Men men, lika bra att vi är kvar här hemma !  Annars blir det väl att man inte ska ta sej hem lr nåt, skräll oss ! !



Den här bjuder ja på : )




Min grogg


Weei, min dator är hur seg som helt, håller på att ladda ner massa saker : ) Men vi har kul iaf, å det kommer bli ännu bättre sen när ja kommer hem till min älskling Henrik i natt (L)

Kyssss     ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0