1 år och 11 månader


Så länge har jag och Henrik varit tillsammans idag. Grattis till oss....




Jag och Lina åkte till Säffle i morse, eller vid 12 tiden var det nog. Kikade runt lite och Lina solade.
Åkte förbi mammsen på Kasenberg på vägen hem och käka lite smörgås och prata om"Limpas nya företag" Drog ner till stan efter det, men Lina skulle iväg och jobba så resten av dagen har jag bara suttit hemma.
Henrik är i Göteborg med Danne och hans pappa. Det var lite viktigare än vara med mej idag. Men hoppas att han har med en väldigt dyr och exklusiv present hem till mej ( Dream on Marie ) Yes älskling, här fick du lite klago-ord. Värre blir det när han kommer hem sen...

Men nu ska jag strax ut på en promenad och lite jogging. Är bara ås fruktansvärt mätt så ska vänta en liten liten stund till. Sen Lipstick Jungle och PRISON BREAK!!











I morgon ska jag jobba 7.30 - 18.20 Det blir alltså en väldigt lång dag att jobba för mej, eftersom jag inte brukar jobba så länge. Men det blir bra pengar det : ) Finns ju ända inget att göra på dagarna, lika bra att passa på att jobba så mycket som möjligt. Men jag börjar ju jobba direkt efter jag har jobbat klart på Systembolaget så jag kommer int få något ledig, någon dag kankse. Eftersom jag och Lina ska jobba på cafeterian på Karlbergskolan : )
Nu ska jag försöka palla mej ut i skogen.


Ha en jätte bra dag !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0