<3







Jag älskar Henrik mest i hela världen : ) Jag är så himla glad att jag har hittat dej Älskling, eller att vi hittade varandra. Nu har vi snart stått ut med varann i 2 år, även fast vi bott ihop mycket längre.
Nu har vi det helt underbart tillsammans, älskar att bara vara med dej.
Du gör mej så himla lycklig !
Jag vet att det kommer vara du och jag för alltid nu, efter allt vi har gått igenom så har vi äntligen hittat tillbaka till varandra. Mina känslor för dej är precis som dom var i början. Det pirrar i magen när jag ser dej, du får mej att le hela tiden, blir helt till mej när jag ser att jag får ett sms av dej : )
Du är verkligen det bästa som har hänt mej, även om det har tagit tid och ork att förstå det..













Du är helt underbar Henrik Erlandsson : )

Marie Dahlberg ♥ Henrik Erlandsson        27/8-07

Kommentarer
Postat av: asdghjk

vilket dravel!

2009-07-03 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0