Alldeles för mätt,


Jag gjorde hemmlagade köttbullar, sås och potatis till mej och Henrik. Första gången i mitt liv som jag gör köttbullar och andra gången jag kokar potatis och nej jag är inte bortskämd : )
Men det blev iaf förvånandsvärt gott och bra, jag trodde inte att det skulle smaka gott men det gjorde det. Henrik tyckte med om det. "Potatisarna var goda" sa han och började käka för fulla munnar!



Här ser ni att det var så gott ¨så jag fick i mej nästan allt, var en alldeles för stor potion för mej egentligen.



Nu ska jag sätta mej framför tvn och kolla på antingen lyxfällan, eller filmen som går på Tv4+, vet inte än vad jag ska välja.
Får se om jag skriver något mer idag, annars imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0