åska,


Det åskade nyss här.. Konstigt, för solen lyser ju liksom och det är inga svarta moln heller precis.. Men men, vädret är ju inte helt som det ska. Har ju regnat till och från hela dagen idag.
Jag har iaf jobbat, träffat mycket trevligt folk, nu börjar ju blueserna ramla in här i Åmål. Så himla mysigt med massa skäggiga mc gubbar, flådiga raggar brudar och en himla massa norskar : ) Alla är verkligen så himla trevliga.
Det hände en ganska äcklig sak, eller äcklig vet jag inte om det är men.. När jag satt i kassan så såg jag utanför att det gick en kvinna/dam i kanske 50-60 års åldern, som hade anorexia. Hon var alltså så himla smal, hennes ben var inte tjockare än mina armar ( och jag har närstan sjukt smala armar ) hon gick bort till Ica antar jag, och jag ville verkligen se henne igen för jag trodde att jag såg i syne, så smal ( eller skran är det rätta ordet ) som hon var. Men det tog ett tag och jag glömde bort det, men så kommer hon in på Systemet och jag ser henne igen. Det ryser verkligen i hela kroppen. Jag har aldrig sett en sådan skran person. Visst på tv och internet, men nu i verkligeheten var det skit äckligt att se henne tyckte jag..



Denna tjejen på bilden har mer på benen än vad den kvinnan jag såg idag hade... Ueeew : ( Stackare..

Visst tycker man att man själv är lite för tjock, eller har lite för mycket fett på sej ( fast man inte har det ) Men när man ser en sådan här kvinna som jag har sett idag börjar man allt tänka efter.. Jag har det jätte bra som jag har det. Jag kan käka hur mycket skräpmat som helst, ungefär det ända jag och Henrik äter, plus en MASSA godis. Minns inte den dagen jag inte käkade godis, jag ter alltså varje dag. Men ändå går jag inte upp i vikt, visst ett par kilo, men inte så det syns eller att jag blir tjock. Så man ska nog inte klaga om man har det som mej. Tänk om man skulle se ut som på bilden, det är ju inte fint någon stans verkligen.

Vad tycker ni om eran kropp? Finns det någon som är nöjd tro?

Nu får jag nog ta mej en kexchoklad, köpte 3 för 10:- igår på Ica ! Blir bra efterrätt till min mumsiga köttfärssås som jag nyss gjorde : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0