fortfarande,


Dålig uppdatering av mej : ) 

Nu ska jag strax iväg till jobbet, så sitter och käkar en smörgås med stekt äggvita ( yes, jag äter bara den, inte gulan ) och ett stort glas vatten. Tänkte att jag ska in på Ica före jag börjar och köpa med mej ett äpple, käkade det igår på min rast och det var så himla gott : )



Här är jag i min systembolaget-shorta : ) Står Marie på namnskylten om någon undrar!

Här kommer lite bilder från när jag och Millisen var och badade.



Började med att Ebba envisades med att köra, men både jag och Milla tyckte att det var bättre om jag satt där och hon brevid, hon ser ju faktikst inte över ratten : )







Blev bara kort på Ebba den dagen : ) Men det var varmt och Ebba tyckte väldigt mycket om att bada, så hon och jag får allt dra iväg flera gånger till playan ^^







Igår kväll när jag var hos Milla började det att åska väldigt mycket, så jag fick åka hem så jag kunde stänga av alla saker här hemma eftersom datorn och tvn står ju på hela tiden. Och när jag kom hit hem till mej, jag bor ju så nära vattnet, så var blixtrarna väldigt stora och man såg dom väldigt väl. Jag försöka få kort på det, men var lite lite för seg : )





Här var det jätte nära att jag fick en på bild.
Men till slut fick jag en, precis när den skulle komma råkade jag faktikst trycka så den kom med på bild. Lite fränt.




Bilden annars blev dock inte så bra, men vet inte vad som hände...



Konstigt att det är exakt lika varmt och fint väder idag som det har vart i veckan, jag trodde det skulle vara dåligt ett tag nu, men det kankse kommer i eftermiddag.
I eftermiddag åker kankse jag och Henrik till stugan om vi orkar, mamma och Anders är ju där. Så vi kan grilla och mysa lite. Men han är nog bakfull idag eftersom han var ute igår : ) Så vi får se vad länge han blir liggandes i sängen och soffan först.
Nu får jag sticka iväg om jag ska in på Ica först.


Ha en jätte bra dag, så får vi se när det blir uppdatering nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Model & en statist liv

Förlåt för att jag inte har kommenterat din blogg på aslänge, ska börja göra det nu :) <3

2009-07-04 @ 23:55:37
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0