FREDAG!


Äntligen Fredag, eller iof ska ju jag upp och jobba i morgon igen.. Men ändå Fredag är ju alltid Fredag!
Jag börjar om en halv timme ungefär så jag ska snart dra iväg neråt mot stan. Men tänkte att jag skulle ge er en liten uppdatering först. Inte för jag kommer skriva något intressant men..
Igår drog jag och Lina iväg till Karlstad för hon skulle pierca sej, och det gjorde hon, lika nervös som vanligt : ) Men den kom allt igenom. Köpte även en liten present till Alva eftersom vi skulle på kalas dit direkt efter. Så när piercingen var klar var det bara att åka raka vägen till Grums, Värmskog, på 4 årskalas. Regna som fan på vägen dit, knappt så man såg framåt. Men vi kom allt fram till slut. Blev lite kakor och godis och sedan åkte vi hem igen för Lina skulle uu och festa till det : )
Jag åkte och hämta Henrik precis när vi kom hem så åkte vi ner till Ica och sedan hem och laga lite mat, myste lite framför tv och tog oss en dusch. Härligt att sova tillsammans också, för Henrik har sovit ute i soffan nu när han har vart ledig och jag har jobbat och måste upp på morgonen.

Idag är det planerat att jag ska hem till Millan på lite mat och mys ikväll : ) Jobbar till halv 7, sen får jag dra direkt dit antar jag ! Ska bli roligt, har ju inte träffat henne på ett tag nu och hon fyllde ju år i Måndags!! Jag har fortfarande inga pengar så hon får allt vänta med sin present tills nästa månad : ) men nåt litet kankse jag kan ha råd med! Annars får jag betala maten som en liten för present.






Ha en jätte bra Fredag nu : )
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0