Heej igen !


Sådära, nu känner jag att jag har energi för att orka med bloggen igen : ) Så jag får önska mej själv välkommen tillbaka med andra ord!
Just nu är jag hemma på lunch från jobbet, så jag har precis tryckt i mej 3 smörgåsar med ägg. Det var mumms det, kände att jag var väldigt hungrig.
Börjar nu klcokan 3 igen så det är bara att sätta sej i bilen nu och dra ner.
När jag kommer hem ska jag och Henrik försöka oss på att städa. FYYY FAN VAD TRÅKIGT! Men det är ju något som måste göras tyvärr, men som faktiskt görs alldeles för sällan här i lägenheten..

Annars är det bara bra med mej, nästan för bra : ) Har haft ett par lediga dagar med sol, bad och fika. Och såklart blir det dåligt den dagen jag jobbar, kan man få det bättre? Jag är ledig i morgon så jag hoppas det blir fint då bara!
Yes, det blir mer skrivning här i eftermiddag/kväll för nu måse jag åka igen.




En full Marie : )


Nu blir det åska i Åmål !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0