lunch,


Hejsan bloggen : )
Jag är hemma på lunch just nu, blev makaroner och bacon idag. Mumsfillibabba! Går fort, är väldigt billigt och framför allt gott ! Så nu är jag proppmätt och vill egentligen bara slänge mej i sängen och sova, eftersom jag var uppe 6,30 i morse för att duscha och greja för jag började 7,30 idag. Plus att jag har sovit sjukt dåligt inatt. Somnade inte förens långt efter 1 och vakna lite före 6 och hann sov ca 5 minuter innan jag skulle uppe igen..
Men det blir lite sovmorgon i morgon ist, eller börjar ju som vanligt då 9,50. Ska höra sedan om jag kan vara ledig Torsdag eftermiddag, Alva fyller ju år och dom ska ha kalas för henne och det vill jag ju inte missa  : ) Så hoppas hoppas hoppas att jag får vara ledig. Dom ska även ha kalas på Lördag, men då jobbar jag ju också...




Nu får jag snart fara ner till jobbet igen.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0